ششمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ششمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “حقوق زن در اسلام” توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرج ‌الله هدایت‌نیا سخنران این نشست آنلاین خواهد بود

دکتر فرج ‌الله هدایت‌نیا، دانشیار گروه حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ایران می‌باشند. حوزه‌های مطالعاتی ایشان، حقوق زن (حقوق انسانی و اجتماعی و سیاسی)، حقوق خصوصی خانواده و حقوق عمومی خانواده (مناسبات دولت و خانواده) می‌باشد. از دکتر هدایت‌نیا تاکنون، کتاب‌هایی چون فلسفه حقوق خانواده، اختلال جنسی و حقوق خانواده و حقوق مالی زن به چاپ رسیده است.

ششمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “حقوق زن در اسلام روز یکشنبه ۲۸ دی ماه جاری  (۱۷January2021) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود.

سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.