ضرورت صیانت از هویت و منزلت پایتخت معنوی و فرهنگی ایران اسلامی

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی انتصاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی به سمت تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله رشاد، طی پیامی این انتصاب را به ایشان تبریک گفت.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران و مؤسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در این پیام، بر آمادگی ارکان حوزه‌های علمیه تهران و نیز واحدهای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی برای همکاری جهت پیش‌برد اهداف و وظائف آستان‌قدس رضوی تاکید کردند.

متن پیام آیت‌الله علی‌اکبر رشاد به شرح زیر است:

صدیق شفیق، و فاضل فرهیخته، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی (دامت برکاته)

تولیت معزز آستان مقدس رضوی.

سلام علیکم

خوشا موهبت و زهی توفیق که تدبیر ولائی نیابت عامه‌­ی حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، و زعیم حکیم امت آیت‌الله العظمی خامنه‌­ای (دام ظله الوارف)، تولیت و تمشیت شؤون و امور آستان ملائک­‌پاسبان حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیه) را به کف با کفایت حضرت مستطاب عالی سپرد.

امید می‌رود ـ در تداوم تدابیر و تلاش‌های ارزشمند تولیت‌های پیشین ـ به سرانگشت تدبیر، این فرصت فرخنده را به مجالی مغتنم برای ارتقاء شؤون و امور حریم رضوی در راستای تحقق منویات منور رهبر فرهیخته‌­ی انقلاب اسلامی و صیانت از هویت و منزلت پایتخت معنوی و فرهنگی ایران اسلامی تبدیل فرمایید.

اینک: ضمن ابراز خرسندی و عرض تهنیت صمیمانه، آمادگی ارکان حوزه‌ی عریق تهران و نیز واحدهای علمی پژوهشگاه فرهنک و اندیشه‌ اسلامی را برای همکاری جهت پیش‌برد اهداف و وظائف آن نهاد نورانی اعلام داشته، از بارگاه بلند باری برای جناب عالی سلامت و توفیق روزافزون مسألت دارم.

علی‌اکبر رشاد

هیجدهم فروردین ۱۳۹۸/یکم شعبان ۱۴۴۰