فروشگاه کتاب اندیشه، افتتاح شد

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مراسم افتتاح فروشگاه “کتاب اندیشه” صبح روز سه‌شنبه مورخ ۷ آذرماه جاری با حضور آیت‌الله علی اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی سرپرست موسسه اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری رییس موسسه سرچشمه، سید غلامرضا حسینی مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دیگر اهالی کتاب و فرهنگ، در محل این فروشگاه واقع در خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.

فروشگاه کتاب اندیشه در خیابان انقلاب و مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران واقع شده و به گفته مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه بناست به پاتوقی متفاوت برای اهالی اندیشه تبدیل شود.

در این فروشگاه کتبی با محوریت ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی خصوصا در حوزه علوم انسانی ـ اسلامی، عرضه می‌شود و در آن برترین و تازه‌ترین آثار منتشره این حوزه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

فروشگاه کتاب اندیشه حدود ۷۵ متر فضای مفید دارد که پنجاه متر آن در همکف و الباقی درنیم طبقه دوم با لحاظ امکان نشستن و مطالعه کتاب توسط مراجعین واقع شده است.

 

آیین افتتاح فروشگاه “کتاب اندیشه” روز سه‌شنبه مورخ ۷ آذرماه جاری با حضور اهالی کتاب و فرهنگ در محل این فروشگاه واقع در خیابان انقلاب روبروی درب اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.