نشست همکاری موسسه پیوست نگاری پژوهشگاه با هلدینگ انرژی گستر سینا برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلسه بررسی و همکاری شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همراه با حضور موسسات و دانشگاه‌های برتر کشور همچون دانشگاه شریف، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعت نفت، صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۴ اسفندماه جاری در محل بنیاد مستضعفین برگزار شد.
در ابتدای این نشست آقای مهندس زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد این هلدینگ و اثرات آن در کشور، همراه با برنامه‌های توسعه‌ای اجرا شده و در دست اجرای این مجموعه ارائه نمود.
وی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ پیش از انقلاب و حتی در پیروزی انقلاب اسلامی ما تاثیرات فراوان و مثبتی داشته است و این نکته دلیلی است برای ورود موسساتی چون پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دیگر دانشگاه‌ها که در زمینه فرهنگ و فرهنگ ایرانی اسلامی مشغول به پژوهش و نوآوری هستند، که دلیلی برای همکاری مجموعه ما با این موسسات بوده تا بتوان به عرصه افزایش خدمت رسانی در کشور ورود کرد.
مهندس زیار گفت: فرهنگ نقش بسیار کلیدی در توسعه جوامع خواهد داشت. شاید برخی افراد براین باور باشند که برای توسعه بهتر، دارا بودن زیرساخت‌های مناسب، وضعیت جغرافیایی طبیعی همراه با منابع زیرزمینی دلایلی کلیدی شمرده شود، اما زیرساختی بالاتر از فرهنگ برای توسعه در هیچ کشوری وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم کسانی را که استعدادی در موضوع فرهنگ داشته و دانششان نیز به روز است، با دستگاه‌هایی مثل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آشنا کنیم، قبل از ورود این افراد به بازار و شروع آزمون و خطا، با درک مراحل اولیه و کسب تجربه در جهت پیشرفت سرزمینی قدمی موثر و مفید برداشته شده است.