به جز نظام جمهوری اسلامی هیچ بدیلی برای ایران وجود ندارد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به نقل از خبرگزاری رسا اتفاقات و حوادث ناگواری که در دو ماه اخیر ایران عزیزمان را با خود درگیر کرد با وجود تلخی‌ها و مصائب بسیار، اما تاکنون پیامدهای مثبت و دلنشینی را برای ملت انقلابی ایران رقم زده و خواهد زد که در ادامه تنها به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌شود:

حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده 

عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

رسوایی رسانه‌ای دشمن

انکار نمی توان کرد که امکانات و توانمندی دشمنان در قدرت رسانه ای از ما بیشتر است زیرا آنان خود را مقید هیچ اصول اخلاقی و انسانی نمی دانند؛ همین بی قیدی است که پس از شهادت مولای متقیان در محراب مسجد کوفه برخی را به تشکیک واداشت که «مگر علی اهل نماز و مسجد و محراب بود؟»!! این دروغ ها به قدری از سوی دشمنان در جامعه اسلامی رواج یافت که امام حسین(ع) مجبور شد برای حفظ جبهه حق و عیان نمودن رذالت جبهه باطل جان خود و نزدیکترین عزیزان و یارانش را فدا نماید. این روزها نیز رسانه های دشمن برای رسیدن به مقاصد کثیف خود به فاحش ترین دروغ ها متوسل می شوند: بررسی عملکرد ۵ رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی ۲۳ شهریور تا نیمه آبان بیش از ۴۰ هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند. در این مدت ۵۰ هزار اکانت جعلی ساخته شد؛ در اینستاگرام با دستکاری عمدی الگوریتم­‌های هوش مصنوعی و انتشاراخبار جعلی، موارد نفرت افکنی و اقدامات خشونت­‌آمیز و کشته سازی، تروریسم رسانه‌ای به راه انداختند. برملا شدن دروغ های این رسانه یکی پس از دیگری، ماهیت جبهه باطل را برای مردم آشکار ساخت.

رسوایی بازیگران خائن

دو ماه اخیر فرصت مناسبی برای شناخت ماهیت واقعی برخی بازیگران و هنرمندنمایان خائن به کشور بود که تمام اعتبار و شهرت خود را با پول مردم ایران به دست آوردند. جریان انقلابی و دلسوز چقدر باید خون دل می خورد تا مردم و مسئولان فرهنگی کشور را با ماهیت واقعی این سلبریتی های غرب زده لیبرال آشنا نماید؟ بازیگرانی که این بار با همدست شدن با دشمنان ملت ایران در صحنه های واقعی نقش خود را به عنوان خائن به ملت و کشور به خوبی ایفا نمودند!

رسوایی ورزشکاران خائن

در این مدت ملت ایران زشت ترین و بی سابقه ترین نوع وطن فروشی توسط خائنانی به اسم ورزشکار را با چشم خود دید. ورزشکارانی که با چشم بستن به روی حقایق، در جبهه باطل و اراذل و اوباش قرار گرفته و خود را رو در روی ملت ایران قرار دادند. این خائنان به کشور در برخی صحنه های بین المللی حتی از توهین به پرچم و سرود ملی کشورشان هم دریغ نورزیدند! ملت ایران از این پس هرگز راضی نخواهد بود بیش از این بیت المال کشور صرف این خائنین گردد و خواستاربرخورد جدی، شدید و قاطع با این وطن فروش هاست.

متمایز شدن دانشجونمایان فحاش از اصحاب خرد و اندیشه

در این مدت برخی دانشجونمایان با سوء استفاده از رافت نظام و احترامی که مسئولان برای قشر دانشجو قائلند، همانند اراذل و اوباش چاله میدانی و لات های بی خرد فحش دادند و مانند قوم یزید در صحرای کربلا که مقابل سخنان سیدالشهدا هله هله کردند تا سخن ایشان شنیده نشود، در برابر سخنان حق به هیاهو برخاستند. مقام علم و دانش باید محترم شمرده شود و نباید اجازه داد هر بی سروپایی آن را لجن مال نماید.

آشکار شدن چهره کریه داعشیان وطنی

در طول این مدت مسئولان امنیتی نظام جهت شفاف شدن فضای غبارآلودی که هجمه گسترده رسانه های دشمن ایجاد نموده بود، در نهایت مدارا رفتار کردند اما در مقابل اراذل و اوباش دست پرورده دشمنان، داعش وار ماموران انتظامی را شکنجه نموده و با وحشیانه ترین روش ها به شهادت رساندند؛ بسیجیان مظلوم را ناجوانمردانه در کوچه و خیابان به آتش کشیدند؛ طلاب مظلوم را مورد ضرب و شتم قرار داده و به شهادت رساندند؛ چادر از سر زنان و دختران با عفت کشیدند؛ مساجد را آتش زدند؛ و… در این وضعیت برخی همچنان اصرار دارند سیاست مدارا باید ادامه یابد؛ اما از این پس مردم خواستار قاطعیت مسئولان امنیتی کشورند و بیش از این مدارا با این داعش مسلکان وطنی را جایز نمی دانند. هرگز فراموش نکنیم که اعلام فرمان «عفو عمومی» در آغاز آشوب‌های سوریه، یکی از اشتباهات حاکمیت این کشور بود که گمان می‌کرد می‌تواند با امتیاز دادن به آشوبگران بر بحران موجود فائق آید؛ درحالی‌که مخالفین به دنبال سرنگونی نظام بودند و هرگونه امتیازدهی نظام را نشانهٔ ضعف تلقی می‌کردند. زهران علّوش یکی از تروریست های آشوب گری بود که مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد اما او بلافاصله پس از آزادی گروه مسلح و تروریستی موسوم به جیش الاسلام را تأسیس کرد. علّوش همان ابتدای آزادی در کنار خرابهٔ کاخ عبدالملک بن مروان (خلیفهٔ مشهور اموی) وعدهٔ برپایی مجدد خلافت امویان را ‌داد و از هیچ جنایتی در رسیدن به اهداف پلیدش کوتاهی نکرد. اکنون نیز سران اغتشاش به چیزی جز نابودی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور ایران عزیزمان قانع نیستند پس نباید با مدارای نابجا آنان را در مسیر رسیدن به اهداف شوم‌شان یاری رساند.

آشکار شدن سطح و ماهیت دشمنان ایران

دشمنان ملت ایران به ویژه دولت تروریسم پرور آمریکا در این اتفاقات چندروزه در یک عجله پیش بینی نشده وارد صحنه شدند و تمام دست پروردگان خود را که در طول ۱۰ سال گذشته آموزش داده بودند به صحنه آوردند. در این مدت داعش، منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دموکرات، سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی و انگلیسی ها و … همه در برابر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به خط شده اند. اما در همین مدت کوتاه یک واقعیت برای همگان حتی دشمنان ملت ایران آشکار شد که این جماعت هیچکدام وجهه ای در میان ملت ایران ندارند و حتی آنان در همین مدت کوتاهی که در جبهه مشترک علیه جمهوری اسلامی قرار گرفتند نیز نتوانستند با هم کنار آیند. اکنون دشمنان مایوسانه دریافته اند که به جز نظام جمهوری اسلامی هیچ بدیلی برای ایران اسلامی وجود ندارد.