نمایشگاه مجازی و تخفیف ویژه خرید کتاب به مناسبت عید قربان

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سازمان انتشارات پژوهشگاه نمایشگاه مجازی خرید کتاب با عنوان طرح عیدانه به مناسبت فرارسیدن عید قربان و همچنین نزدیکی تا عید غدیر خم را برگزار می‌نماید.

۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان برای بیش از هزار عنوان از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان، مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر و بیش از سی ناشر معتبر دیگر

تجربه‌ی جشنواره فروش سال گذشته «قربان تا غدیر» و همچنین درخواست‌های زیاد مخاطبان و همراهان همیشگی، ما را بر آن داشت تا برای دومین‌بار نیز طرح «عید قربان تا غدیر» را با تخفیف‌ و تنوع محصول و ناشران بیشتر اجرا کنیم.

امسال کرونا مجدد مانع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد و این امر انگیزه‌ی تیم سازمان انتشارات برای تسهیل دسترسی مخاطبان به کتاب‌های خوب را دو چندان کرد.

به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیرخم سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طرح تخفیف ۵۰% به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور برای خریدهای بالای پنجاه هزار تومان را از تاریخ ۳۰ تیر تا ۱۰ مرداد برگزار می‌کند.

در این طرح امکان بازدید، انتخاب و خرید بیش از هزار عنوان از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان، مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر و منتخبی از کتاب‌های بیش از سی ناشر معتبر از جمله: سوره مهر، نشر بین‌الملل، نشر معارف، کتابستان و… فراهم شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.poiict.ir مراجعه نمایند.