هفتمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، هفتمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “پیشگیری اجتماعی از خشونت خانوادگی در سیاست جنایی اسلام” توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی جورکویه سخنران این نشست آنلاین خواهد بود

حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی جورکویه، دانشیار و مدیر گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ایران می‌باشند. دکتر اسدی‌نسب در پیش از این مدیر مدارس علمیه در کشورهای غنا، ساحل عاج و نیجریه بوده‌اند. حوزه موردعلایق‌شان، تفسیر عرفانی قرآن است. از حجت‌الاسلام و المسلمین اسدی‌نسب تاکنون، کتاب‌ها و مقالاتی چون تفسیر مختصر قرآن مجید، مبانی تفسیری شیعه، کمال عرفانی در آموزه‌های وحیانی، قرآن در اندیشه عرفانی امام خمینی و … به چاپ رسیده است.

هفتمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “پیشگیری اجتماعی از خشونت خانوادگی در سیاست جنایی اسلام روز یکشنبه ۵ بهمن ماه جاری ( ۲۹January 2021) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود.

سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.