آیت‌الله رشاد: ملت ایران ۲۲ بهمن ماندگاری را رقم خواهند زد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه در گفت‌وگو با رسا، درباره ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و وظیفه تبلیغی طلاب در این زمینه، گفت: مردم همیشه پیش از ما طلاب در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور داشته و دارند.

وی افزود: این حضور مردم است که علما، طلاب، مسؤولان و مقامات را به صحنه می‌کشاند در واقع حضور مردم سبب حضور طلاب و مسؤولان می‌شود؛ چهل سال است که مردم با حضور خود در عرصه‌های سرنوشت ساز و خطیر، دوام و تکامل انقلاب اسلامی را تضمین کرده‌اند.

رییس و موسس پژوهشگاه ابراز داشت: ملت ایران بدون آنکه مقام یا مسؤولی از آنها چیزی خواسته باشد به وظیفه خودشان آگاه هستند اما امسال به خاطر حرف بی‌ربطی که رییس جمهور آمریکا زده است (ترامپ: انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌‌بیند.) با وجود آن، بینی کذایی او را به خاک خواهند مالید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران سابقه خوبی در به خاک مالیدن بینی افراد و گروه‌های مغرور در طول تاریخ دارند؛ به همین علت امسال بسیار پرشورتر از سال‌های قبل در صحنه حضور خواهند یافت و یک ۲۲ بهمن ماندگاری را ان شاءالله رقم خواهند زد.