مراسم یادبود استاد احمد احمدی در قم برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مراسم یادبود حجت الاسلام والمسلمین استاد احمد احمدی رییس سازمان سمت و عضو هیات امنای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نهادهای حوزوی و دانشگاهی یکشنبه ۲۰ خردادماه در حرم مطهر برگزار می شود.

گفتنی است دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان «سمت» و عضو هیات امنا پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ در ساعات پایانی روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران و به دلیل عارضه قلبی جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد.

مراسم یادبود استاد احمد احمدی با حضور جامعه علمی کشور، مراجع عظام تقلید، مسئولین لشگری و کشوری، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش پژوهان و علاقمندان و دوست داران آن یار سفر کرده، عصر روز یکشنبه ۲۰ خردادماه ۹۷ مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می شود.

این مراسم از سوی آستان مقدس قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سازمان سمت، مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، جامعه المصطفی العالمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود.

اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن تسلیت این ضایعه غم انگیز به جامعه علمی کشور و خانواده آن فقید سعید از آحاد ملت شریف و روزه دار برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آورد.