آیین رونمایی از اثر ارزشمند منظومه فکری امام خمینی(ره)

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت گروه کلام و دین‌پژوهی پژوهشگاه و با همکاری برخی نهادهای علمی فرهنگی کشور، آیین رونمایی از اثر ارزشمند “منظومه فکری امام خمینی(ره)” روز یکشنبه مورخ ۲۸ آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

کتاب “منظومه فکری امام خمینی(ره)” به قلم حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه و جمعی از پژوهشگران نگاشته گردیده است که در سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به چاپ رسیده است.

این اثر ارزشمند کهمجموعه‌ای نظام‌مند، متشکل از اجزا و عناصر مرتبط و هدفمند، با محوریت هسته مرکزی، در عرصه نظام بینشی، منشی و کنشی است، با سخنرانی آیت الله رشــاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه نویسنده این اثرو دیگر بزرگان عرصه علوم انسانی در محل فرهنگسرای گلستان رونمایی خواهد شد.

آیین رونمایی از اثر ارزشمند “منظومه فکری امام خمینی(ره)” روز یکشنبه مورخ ۲۸ آذر ماه جاری از ساعت ۱۵:۰۰ در محل فرهنگسرای گلستان به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد گردید.

حضور کلیه علاقمندان در این مراسم بلامانع است.