آیین تکریم و معارفه مدیران گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشگاه برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلسه تکریم از دکتر محمود مهام مدیر سابق گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه و معرفی دکتر کمیل خجسته به عنوان مدیر جدید این گروه روز یکشنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور معاون امور پژوهشی پژوهشگاه، مدیران و اعضا هئیت علمی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی و اعضا شورای علمی گروه مطالعات انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه دکتر مسعود فیاضی، ریاست پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی با اشاره به اینکه جلسه امروز برای تقدیر از زحمات دوازده ساله دکتر مهام برگزار شده است بیان نمود: دکتر مهام از نیروهای خدوم، زحمتکش و جدی در کار هستند و از سرمایه‌های پژوهشگاه هستند.

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به دکتر کمیل خجسته گفت: دکتر خجسته به عنوان مدیر جدید گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشگاه معرفی شده و انشاالله از این به بعد در خدمت ایشان هستیم. دکتر خجسته از سابقه کاری خوبی برخوردار بوده، اهل قلم هستند و برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق داریم.

در ادامه این جلسه دکتر مهدی عباس‌زاده، معاون امور پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه با اشاره به علاقه شخصی‌شان به گروه انقلاب و رابطه دوستی ایشان با دکتر مهام بیان نمود: ایشان ایده‌های مناسب و خوبی دارند و از مزایای اخلاقی بسیاری برخوردارند و دغدغه مسائل روز را به صورت بینارشته‌ای عرضه داشتند. جدیت، پیگیری و دغدغه‌مندی انقلابی ایشان مثال زدنی است و گروه همچنان از خدمات ایشان برخوردار خواهد بود، از حضور آقای دکتر خجسته استقبال می‌نماییم و با ایشان همکاری و مساعدت لازم را خواهیم داشت.

آقای حامد رشاد، مشاور ریاست پژوهشگاه نیز با اشاره به این موضوع که از خصوصیات آقای مهام عادت گریزی است بیان داشت: آقای دکتر مهام حق بر گردن پژوهشکده دارند و در دوره‌ای قائم مقام پژوهشکده بوده‌ و زحمات زیادی را متقبل شده‌اند. دکتر مهام بسیار سخت‌کوش، منظم و عاشق کار هستند.

دکتر محمدرضا سنگری، مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه نیز با اشاره به این مطلب که یکی از توفیقات بنده در پژوهشگاه آشنایی با دکتر مهام بوده است، بیان کرد: ایشان علم و عمل را با هم دارند و ظرفیت سازی در امور علمی و اداری ایشان دیده می‌شود، وفاداری به آرمان‌ها نیز از خصوصیات ایشان است و همیشه ساکت و آرام کارشان را انجام می دهند.

دکتر محسن ردادی، عضو هئیت علمی گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشگاه با اشاره به این نکته که دکتر مهام سجایای فراوانی دارند گفت: ایشان شجاعت و حریت و هویت انقلابی دارند که بسیار ارزشمند است و وجودشان با انقلاب آمیخته و خدمات زیادی برای انقلاب داشته ‌اند.

در انتهای جلسه دکتر کمیل خجسته با اشاره به این نکته که بحث تغییر مدیریت گروه ها در حوزه های علمی مرسوم است و به نوعی فراغت از امور اجرایی به حساب می‌آید، بیان داشت: بنده توفیق حضور در جلساتی با آقای مهام را داشته‌ام و از زحمات ایشان به عنوان دوست و همکار بسیار تشکر می‌کنم.