نشست علمی الزامات عملیاتی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه در نظر دارد تا همایشی ملی با عنوان “بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور” را در اسفند‌ماه جاری برگزار نماید. از این رو سلسله‌نشست‌هایی علمی در جریان برگزاری است که اولین نشست در راستای این همایش با عنوان “ملاحظات بنیادی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۱ بهمن‌ماه جاری با حضور و ارائه آقایان حجج‌الاسلام و دکتر علی ذوعلم، مسعود اسماعیلی، محسن ردادی و مهدی جمشیدی آغاز گردیده است.

دومین نشست از سلسله نشست‌های مربوط به همایش ملی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با عنوان نشست علمی “الزامات عملیاتی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” به همت گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست علمی آقایان دکتر حسن بنیانیان، دکتر اسماعیل فراهانی و دکتر سیدحسین فخر زارع حضور خواهند داشت.

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده آقای محمود کولیوند خواهد بود.

نشست علمی “الزامات عملیاتی در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی”، روز دوشنبه مورخ ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳:۳۰ به صورت مجازی و تحت نرم‌افزار ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت حضوری مجازی در این نشست می توانند اینجا کلیک نمایند.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.