رهبر انقلاب، واکسن فایزر و تکنولوژی ۵G

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قائمی‌نیا

عضو هیات علمی گروه معرفت‌شناسی و مدیر قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

 

چندی پیش مقام معظم رهبری در یک سخنرانی (در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹) زنده تلویزیونی به مناسب سالگرد قیام ۱۹ دی مردم قم اعلام نمودند که ورود واکسن خارجی آمریکایی و انگلیسی «ممنوع» است. اگر آمریکا توانسته بود واکسن تولید کند این افتضاح کرونایی برایش پیش نمی­آمد. به فرانسه هم به علت سابقه خون­های آلوده خوش بین نیستم. البته از جاهای دیگر اگر واکسن مطمئن تهیه کنند هیچ اشکالی ندارد».

این فرمایش معظم له باعث گردید موج گسترده­ای از انتقادات داخلی و خارجی را متوجه خود نماید و رسانه­های اجتماعی و خبرگزاری­ها اقدام به انتقادات شدید در این زمینه داشتند. در این میان نگرش معظم له و دوراندیشی ایشان بسیار حایز اهمیت بوده چرا که پشت پرده این واکسن­ها مدیریت و کنترل بشر است. برای تایید این حرف لازم است به نظرات دکتر کریستیانو راپ پزشک سرشناس آمریکایی توجه کنیم. ایشان اخیراً طی یک مصاحبه تلویزیونی به ماهیت و پشت پرده این واکسن­ها پرداخته و عنوان داشته است:

این واکسن (کرونا) یک واکسن زیستی (RNA) بوده که از نوع انتقال دهنده – مبتلا کننده است که اساساً ژنتیک (DNA) انسان را تغییر خواهد داد، و آنچه که بیش از این اهمیت دارد محتویات فلزات سنگین (و سمی) است که در واکسن­ها وجود دارد و این فلزات مانند یک آنتن برای شبکه­های موبایلی نسل پنجم (۵G) در بدن ما عمل می­کند! این واکسن­ها دارای ژنتیک غیرانسانی مانند ژنتیک میمون، خوک یا سلول­های جنین یا محتویات دیگر است. کاری که این واکسن­ها با بدن انسان می­کند این است که ما را تبدیل به چیزی می­کند که اسمش را می­گذارند CHIMER (انسان منسوخ شده با چهره شیطانی-حیوانی). این در واقع فرایند وارد کردن ژنتیک (DNA) غیرانسانی به بدن انسان است. موضوعی که البته بدتر است این است که یک ثبت اختراعی (در آمریکا) با همکاری دانشگاه MIT انجام گرفته که در آن یک ماده رنگی تولید کرده­اند و اسم اختراع را لوسیفراز (Luciferase) گذاشته­اند. با تزریق این ماده رنگی به بدن انسان زیر یک نور خاص شما قادر خواهید بود که ببینید چه کسی واکسن زده و چه کسی نزده است. هدف از این ترکیبات این است که اطلاعات بیومتریکی و هویتی افراد را در جایی ذخیره کنند. زیرا این واکسن­ها دارای ذرات کریستالی و نانویی است. این ذرات به مثابه یک ربات کوچک مانند آنتن­های کوچک عمل می­کنند. لذا این آنتن­ها قادر خواهند بود اطلاعات هویتی (بیومتریکی) افراد و نه فقط اطلاعات واکسنی آن­ها را منتقل کنند. به عبارت دیگر، این اطلاعات هویتی شامل میزان تنفس، ضربان قلب، فعالیت روزانه فرد بوده و حتی فعالیت­های جنسی­اش، داروهایی که مصرف کرده و مکان­هایی که سفر کرده است را قادر خواهد بود ضبط و ارسال کند. تمامی این اطلاعات از افراد واکسن­زده دریافت و در یک ابر مجازی (cloud) از پیش تعیین شده ذخیره می­شود. چیزی که بیشتر نگران کننده است، این مطلب است که موسس مایکروسافت و همسرش (بیل و ملیندا گیتس) در تاریخ ۷ فروردین ماه امسال درخواست ثبت اختراعی به شماره ۰۶۰۶۰۶ می­کنند. به کمک این اختراع آن­ها می­خواهند اطلاعات و داده­های بیومتریکی دریافت شده، و به هر فرد یک بارکد تخصیص داده و آن را از طریق شبکه جمع­آوری کرده و به یک سیستم رمزارز متصل کند. به عبارت واضح­تر، افراد تبدیل می­شوند به بَرده­های این سیستم و این فرایند پایان حریم خصوصی و پایان آزادی بشر خواهد بود. لذا خلاصه مطلب اختراع ثبت شده این است که فرد واکسن زده را به سیستم پول مجازی متصل کرده و تمام بشریت را تبدیل به کالا خواهد کرد!

در ادامه سوال اصلی که دکتر راپ از مجری برنامه می­پرسد این که است که اطلاعات افراد دست چه شخص (یا نهادی) می­افتد؟ چه کسی از آن اطلاعات استفاده خواهد کرد؟ و چه کاری با این اطلاعات می­کنند؟

لذا این مسئله بسیار نگران­کننده خواهد بود و همه بایستی نسبت به این موضوع نگران باشند. با این دانسته­ها قابل توجه این است که ۹۹٫۹ درصد افرادی که این ویروس را می­گیرند بهبود می­یابند. نهایتاً دکتر راپ از مجری برنامه می­پرسد که براستی چرا ما به چیزی مانند این احتیاج داریم؟! به علت اینکه (نتیجه) این ویروس خیلی فراتر از یک بیماری فراگیری می­رود و این خیلی متفاوت از خود ویروس است. برنامه اصلی آن­ها این است که جمعیت کل دنیا را واکسینه کنند!! روایتی که مدام دارند (در رسانه­ها) تلقین می­کنند و به افراد می­گویند این است که «هیچ چیز به وضعیت قبل و شرایط عادی برنمی­گردد تا اینکه همه جهان واکسینه شود!!!»

با توجه به مصاحبه­ی فوق و گزارشات مشابه این نتیجه دور از ذهن نیست که هدف این واکسن­ها جمع­آوری اطلاعات و داده­های زیستی و هویتی هر فرد است. در اختراع ۰۶۰۶۰۶ بصراحت فرد را به یک کالا تبدیل کرده که به یک شبکه مالی رمز ارز متصل می­گردد. از طرفی تنها ۹۹٫۹ درصد مردم مبتلا به این ویروس شده و خوب می­شوند و نیازی به این واکسن نخواهند داشت. اگر در یک اجتماع انسانی، افراد از این واکسن­ها استفاده کنند، در معرض فلزات موجود در واکسن قرار خواهند گرفت که به مثابه یک آنتن، داده­های مورد نظر را توسط نسل پنجم تلفن همراه (۵G) انتقال خواهد داد. زیرا، در نسل پنجم تلفن همراه قابلیت اتصال ادوات هوشمند الکتریکی با تعداد زیاد پیش­بینی شده است. و این موضوع چیزی نیست جز تسخیر بشریت به کمک تکنولوژی. فلسفه پیدایش این نوع تکنولوژی‌ها با کنترل همه جانبه بشریت در جهت اهداف سیاسی گره خورده است.