پنجمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، چهارمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “تاریخ‌نگری و دین” توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عرب‌صالحی سخنران این نشست آنلاین خواهد بود

دکتر محمد عرب‌صالحی،دانشیار و رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می باشند. ایشان در حوزه های تاریخ نگری و هرمنوتیک صاحب نظر است. از حجت الاسلام و المسلمین عرب صالحی تاکنون کتاب‌ها و مقالاتی چون فهم در دام تاریخ نگری، تاریخ نگری و دین، گادامر و تاریخمندی فهم، تاریخ نگری و مرزهای دانش به چاپ رسیده است.

پنجمین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع “تاریخ‌نگری و دین روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه جاری  (۱۲December 2020) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود.

سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.