نشست خبری همایش ملی فلسفه فقه نظام برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست خبری همایش ملی فلسفه فقه نظام به همت روابط عمومی پژوهشگاه و مشارکت پایگاه خبری وسائل ۴ آذرماه جاری در خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.
محمد مهدی نجفی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همه ساله به مناسبت سالروز جهانی فلسفه نسبت به برگزاری همایشی با محوریت مباحث فلسفه های مضاف اقدام می کند که در سال جاری موضوع فلسفه فقه نظام مورد اشاره قرار گرفته است.
وی افزود: سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله محسن اراکی رییس مرکز تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه های علمیه و استاد حوزه و دانشگاه از بخش های ویژه این همایش یک روزه خواهد بود. ارائه مقالات برتر توسط مولفین و رونمایی از ۴ اثر در حوزه فقه نظام از دیگر بخش های این همایش یک روزه می باشد.
نجفی ضمن دعوت از اهالی رسانه و مطبوعات برای پوشش این رخداد مهم علمی گفت: اطلاع رسانی مناسب و گسترده رویدادهای علمی همواره از دغدغه های اصلی دبیرخانه برگزاری همایش هاست. به همین جهت ضمن دعوت از حضور فعال خبرنگاران گرانقدر و رسانه های دیداری و شنیداری برای حضور در نشست خبری این همایش ان شاءالله شاهد حضور پرشور اهالی رسانه در روز برگزاری همایش نیز خواهیم بود.
وی در پایان تصریح داشت: همایش ملی فلسفه فقه نظام چهارشنبه شب ۶ آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با حضور اساتید، طلاب، دانشجویان و دانش پژوهان و علاقمندان به مباحث فلسفی خصوصا فلسفه های مضاف در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار شده و میزبان علاقمندان این حوزه می باشد.
لازم به ذکر است نشست خبری این همایش ملی صبح دوشنبه ۴ آذرماه جاری در سالن جلسات پایگاه وسائل وابسته به خبرگزاری رسا واقع در قم،‌ سالاریه،‌ میدان لاله، خیابان بهشت برگزار شده و میزبان اهالی رسانه و مطبوعات خواهد بود.