مدیران جدید گروه‌های علمی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه معرفی شدند

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با حضور آیت الله علی اکبر رشاد، مراسم معارفه مدیران جدید گروه های علمی پژوهشکده حکمت و دین پژوهی در پژوهشگاه دفتر قم برگزار شد.

بر این اساس حجج اسلام والمسلمین، ابوالحسن غفاری که پیش از این مدیر گروه فلسفه بود به عنوان مدیر جدید گروه معرفت‌شناسی و‌ قاسم ترخان که پیش از این مدیر گروه کلام بود به عنوان مدیر گروه تفسیر تخصصی علوم انسانی قرآنی پژوهشکده حکمت و دین پژوهی منصوب شدند.
همچنین حجج اسلام والمسلمین مسعود اسماعیلی به عنوان مدیر گروه فلسفه،‌ محمد باقر پورامینی به عنوان مدیر جدید گروه کلام، محمد جواد رودگر به عنوان مدیر جدید گروه عرفان و حمیدرضا شاکرین به عنوان مدیر جدید گروه منطق فهم دین احکام خود را از دستان ریاست محترم پژوهشگاه دریافت کردند.

همچنین در این مراسم از خدمات ارزشمند دکتر رمضان علی تبار به عنوان مدیر پیشین گروه منطق فهم دین، دکتر مهدی عباس زاده به عنوان مدیر پیشین گروه معرفت شناسی، دکتر بهرام دلیر به عنوان مدیر پیشین گروه عرفان پژوهشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پژوهشکده حکمت و دین پژوهی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عرب صالحی از پژوهشکده های فعال و موثر پژوهشگاه است که دارای هفت گروه علمی عرفان، کلام، معرفت شناسی، فلسفه، منطق فهم دین، تفسیر و مطالعات قرآن و همچنین تفسیر موضوعی تخصصی می باشد.