پیام تبریک آیت الله رشاد به آیت الله علیرضا اعرافی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی از سوی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه، آیت الله رشاد رییس پژوهشگاه و رییس شورای عالی حوزه های استان تهران در پیامی این انتخاب را تبریک گفتند.

متن کامل پیام ایشان به شرح زیر است:

صدیق شفیق آیت الله علیرضا اعرافی (مازال عزیزاً)

مدیر  مکرم حوزها­ی علمیه ­ی کشورانها الله عن الحدثان).

سلامٌ­ علیکم

تصدی مدیریت حوزه ­های علمیه کشور، از سوی حضرت مستطاب عالی، مایه­ ی امتنان و موجب مسرت شد؛ این کمین کِهین، این برگزینش و برگمارش شایسته و بایسته را، از سوی خود و اعضای شورای حوزه­ های علمیه استان تهران، مرکز مدیریت، مسؤولان، مدیران، مدرسان و طلاب استان، به حضور جناب عالی و اعضای معزز شورای عالی حوزه­ های علمیه ­ی کشور (دامت برکاتهم) تبریک عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن جناب دوام سلامت و مزید توفیق مسالت می­ دارم.

آرزو می ­کنم: به سرانگشت تدبیر حضرت عالی و هدایت و حمایت اعضای آن شورای مفخم، آمال دیرین سلف صالح، خاصه سرحلقه­ ی مصلحان، حضرت امام خمینی ـ سلام الله ورضوانه علیه ـ و خلف صالحش (دام ظله الوارف) و مراجع عظام (حفظهم الله) در باب تحول حوزه، قامت به قبای قرار و استقرار بیاراید.

به حکم تکلیف شرعی و تعلقات صنفی، بدین­ وسیله آمادگی خویش و دوستان همکار در حوزه­ های علمیه­ ی استان تهران را، برای هرگونه مساعدت و معاضدت با آن برادر بزرگوار اعلام می­ کنم. امید می ‌‌برم در سایه‌‌ ی الطاف الهی و در هاله‌‌ ی عنایات حضرت بقیه الله الاعظمعج و به برکت اخلاص و سعی آن جناب، این فرصت «دیریاب» و«زودگذر»، به مجالی مغتنم در جهت تصحیح روند و تمشیت راقی شؤون حوزه ­های علمیه­ ی کشور از رهگذراحیا و اجرای روزآمد سنت‌ های اصیل و آزموده ‌ی‌ علمی ـ تربیتی حوزه بدل گردد.

 

وفّقـنا اللهـم لما تحب و ترضی، واهـدنا الی السداد، فانّک خیر موفق و هـاد.

 

 رئیس شورای حوزه ­های علمیه ­ی استان تهران

علی ‌اکبر رشاد