جهان در دوران کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، اولین همایش مجازی کانون اندیشه جوان با موضوع «جهان در دوران کرونا» برگزار می‌شود.
این همایش که از شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت یک هفته در فضای مجازی برگزار خواهد شد ، سعی می‌کند از منظرهای گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی با رویکردی اندیشه‌محور به مساله کرونا و تاثیرات آن بر جهان زیستی ما بپردازد.
آیت‌الله علی اکبر رشاد، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، دکتر محمدمهدی همایون و دکتر سید مهدی ناظمی قره باغ از جمله اساتید حاضر در این همایش مجازی خواهند بود.
«جهان در دوران کرونا» با موضوعاتی چون، فقه بحران؛ فقه مهندسی ژنتیک و جنگ بیولوژیک ، عقلانیت شیعی در مواجهه با بحران‌های اجتماعی ، بازگشت انسان‌ها به فطرت اولیه در بحران‌ها، بحران های آخر الزمان و نیاز جهان به منجی ، جلوه های هنر در بحران های بشری و مدیریت شهری در بحران ها به فضای مجازی خواهد آمد.

این همایش از شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ هر روز ساعت ۱۸ در صفحه اینستاگرام کانون پلاس به نشانی @canoon _plus (https://www.instagram.com/canoon_plus/ ) برگزار خواهد شد.