مدرسه مهارت بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آغاز به کار کرد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدرسه مهارت بین‌الملل با هدف تسهیل فعالیت پژوهشگران و اعضای هیات علمی در عرصه بین المللی توسط اداره تعاملات علمی بین المللی پژوهشگاه راه اندازی شد.

مهدی رحیمی رئیس اداره تعاملات علمی بین المللی پژوهشگاه با اعلام این خبر گفت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین نیازهای تعاملات علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی کشور، ارائه دانش تولیدی‌شان در سطح بین‌المللی است و از این باب، یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های نشر دانش در عرصه بین‌المللی، شرکت در کنفرانس‌ها، ارائه مقاله به نشریات خارجی و اطلاع از وضعیت پژوهشی و جریان‌های علمی کشورهای مختلف است.

وی افزود: به‌زودی، اداره تعاملات علمی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی با همکاری مؤسسه طومار اندیشه اقدام به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی و توان‌مندسازی در زمینه فرصت‌های بین‌المللی دانشگاهی علوم انسانی خواهد نمود.

رحیمی همچنین تصریح کرد: این کارگاه‌ها با هدف توان‌مندسازی، دانش‌افزایی و افزایش مهارت‌های علاقمندان به حضور در عرصه بین‌المللی تشکیل خواهد شد. مخاطبان این کارگاه‌ها اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران علاقمند به فعالیت در عرصه بین المللی هستند. در آینده‌ای نزدیک، از این کارگاه‌ها بیشتر خواهید شنید …