نشست تحولات نظام حقوقی ایران پس از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشکده نظام‌های اسلامی با مشارکت انجمن علمی تحول علوم انسانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

به همین منظور یازدهمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع ”تحولات نظام حقوقی ایران پس از انقلاب اسلامی” با همکاری گروه فقه و حقوق پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

در این پیش‌نشست علمی، دکتر محمود حکمت‌نیا رئیس مرکز رشد علوم انسانی اسلامی و عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.

پیش‌نشست علمی ”تحولات نظام حقوقی ایران پس از انقلاب اسلامی”، روز چهارشنبه مورخ ۱۴ آذر ماه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.