عضویت محمد مهدی جهان پرور در باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، محمد‌مهدی جهان‌پرور کارشناس شورای آثار پژوهشگاه پس از کسب معیارهای لازم توسط باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان به عضویت در این بنیاد علمی درآمد.

وی دانشجوی مقطع دکتری رشته تاریخ در دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی تهران و دارای مقاله و تحقیقاتی در زمینه کتابت در ایران از دوران باستان تا قرون اولیه اسلامی، بررسی اجمالی و نقد ادبیات آیینی دوره صفوی، آیین زروانیسم و فلسفه پیدایش آن، نقش ائمه در تاسیس و گسترش علوم اسلامی، فرزندخواندگی از منظر فقهی و حقوق شهروندی می باشد.

عضویت در گروه تحقیق طرح‌های ملی “سیاست های ساماندهی فرهنگی کشور”، “انسجام اسلامی” و “اتحاد ملی” به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی، گروه تحقیق “ایجاد شورای راهبری و برگزاری نشست‌های علمی تخصصی جهت تشکیل دبیرخانه نظام سازی قرآنی” و عضویت در شورای علمی گروه تاریخ و تمدن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از دیگر فعالیت‌های پژوهشی وی به شمار می رود.

باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان، فعال در امر تربیت و تعلیم جوانان مستعد، پژوهشگر و نخبه کشور؛ فراهم ساز زمینه‌های رشد و بالندگی اعضاء؛ برخوردار از مجموعه کاملی از برنامه‌های مدون، جامع و هماهنگ در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی و حمایتی می باشد که همه ساله با رصد نخبگان علمی جامعه دانشگاهی به امر عضو گیری اقدام می کند.

گفتنی است محمد مهدی جهان پرور از همکاران اجرایی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کارشناس اداره آثار و همچنین عضو شورای علمی گروه تاریخ و تمدن پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی می باشد.