سلسله درس گفتارهای “دین و پیشرفت”، “نقد مبانی تاریخ مندی قرآن” و “زبان دین” برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، سلسله درس گفتارهای “دین و پیشرفت”، “نقد مبانی تاریخ مندی قرآن”، “زبان دین” را با ظرفیت محدود برگزار می‌کند.

بنا براین گزارش سلسله درس گفتارهای “دین و پیشرفت” با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا شاکرین در روزهای ۱۶ و ۳۰ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۵:۰۰، سلسله درس گفتارهای “نقد مبانی تاریخ‌مندی قرآن”، با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عرب‌صالحی در روزهای ۱۸ و ۲۵ بهمن‌ و ۲ اسفندماه جاری از ساعت ۱۶:۰۰ و سلسله درس گفتارهای “زبان دین” با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل ساجدی در روزهای ۱۸ و ۲۵ بهمن‌ و همچنین ۲ اسفندماه جاری از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد.

سلسله درس گفتارهای “دین و پیشرفت”، “نقد مبانی تاریخ مندی قرآن”، “زبان دین” با ارائه حجج الاسلام و المسلمین شاکرین، عرب‌صالحی و ساجدی، در نیمه دوم بهمن‌ماه جاری و اوایل اسفندماه در تالار اندیشه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۶۰۳۵۷۶-۰۲۵۳ و ۱۹۵۴۰۴۲-۰۹۱۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به یادآوری است که ظرفیت کلاس‌ها محدود است.