رهنمودهای راهگشای رهبر فرهمند خویش را نکته به نکته‌ بر کرسی تحقق خواهیم نشاند

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، روز دوشنبه مورخ ۶ شهریور ماه جاری، افزون بر سه هزار تن از طلاب جوان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر استان تهران، در فضایی صمیمی و پرشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و پس از سخنان یازده تن از آنان، معظم‌له رهنمودهایی را در خصوص مسایل ارایه‌شده و نیز مباحث ارزشمند دیگری که در نظر داشتند، بیان فرمودند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ارسال پیامی به‌خاطر تفقد پدرانه و رهنمودهای راهبردی و رهگشای رهبر انقلاب، از معظم‌له تشکر کرد.

متن این پیام را در زیر می‌خوانید:

حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای

زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف)

سلام الله علیکم

از اینکه دیگربار در فضایی لبریز و سرشار از صفا و صمیمیت، فرزندان جوان خویش در حوزه‌ی تهران را گرمجوش و کریمانه به آغوش محبت و شفقت کشیدید، و سخنان از سویدای دل و ژرفای جان جوشیده‌ی آنان را به سمع سماحت نیوشیدید، و چونان همیشه، هَزارآسا هِزار نکته‌ی دل‌نشین و روح‌افزا به گوش مبتدیان و منتهیان و متولیان حوزه زمزمه فرمودید، فروتنانه از سوی خود و یکان‌یکان اعضای شورا و مرکز مدیریت، اولیای مدارس و طلاب این حوزه‌ی عریق و اصیل، از محضر آن زعیم ذوالفنون سپاسگزاری می‌کنم.

از بارگاه بلند باری متضرعانه مسئلت دارم: به اصحاب حوزه در همه‌ی اقالیم شیعی، خاصه حوزویان عاصمه‌ی ام‌القرای انقلاب اسلامی، توفیق دهد که رهنمودهای راهبردی و راهگشای رهبر فرهمند خویش را آویزه‌ی گوش و نصب‌العین خود سازند و موبه‌مو و نکته‌به‌نکته بر عرشه‌ی عمل و کرسی تحقق بنشانند، تا مگر حوزه‌های علمیه (صانها الله عن الحدثان) که حصون حصین مواریث نبوی و معارف ولوی‌اند، از علت و آسیب در امان بمانند و منزلت و موقعیت درخور و فراخور خویش را در این روزگار دشوار بیابند. آمین.

اللّهُـمّ وفّقنا لِما تحبّ وتَرضی، ولا تجعلـنا مِن ‌الّـذین یَحسبون أنّهم یُحسنون صُنعاً، وإهدِنا إلی السّداد والرَّشاد، فإنّک خیرُ موفِّق وهـاد.

اقلّ خدمه رُوّاد العلم

علی‌اکبر رشـاد

۶، ۶، ۹۶