نشست “گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی” برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه با همکاری مرکز همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری، دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی ارزیابی سیاستگذاری فضای مجازی در ایران با عنوان نشست “گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی” را روز شنبه مورخ 25 آذرماه جاری از ساعت 10:00 تا 12:00 در محل ساختمان مرکزی پژوهشگاه برگزار می‌کند.

در این نشست علمی آقایان دکتر حسن نجفی‌سولاری مشاور فضای مجازی صدا و سیما، سید محسن فرجادی رییس اداره فضای مجازی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سجاد مهدی‌زاده استادیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان ارایه دهنده بحث حضور دارند.

به شرکت کنندگان در نشست، از سوی دبیرخانه همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری گواهی حضور ارایه خواهد شد.

 

دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی ارزیابی سیاستگذاری فضای مجازی در ایران با عنوان نشست “گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی” روز شنبه مورخ 25 آذرماه جاری از ساعت 10:00 تا 12:00 در محل ساختمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: خيابان شهيد بهشتي، خيابان شهيد احمد قصير، كوچه پژوهشگاه (2)، طبقه دوم، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.