تبریک آیت‌الله رشاد به دکتر منصور غلامی

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، در پیامی انتخاب جناب آقای دکتر منصور غلامی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.

متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

 

جناب مستطاب آقای دکتر منصور غلامی ـ‌ دامت معالیه

وزیر مکرم علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی

سلام‌ ‌الله علیکم

شولای شرف نمون اعتماد نمایندگان مردم، بر بالای برومند آن برادر عزیز مبارک باد. این‌جانب ضمن عرض شادباش، امید می‌برم در سایه‌ی الطاف الاهی و در هاله‌ی عنایات حجت حاضر حق(عج)، این فرصت «دیریاب» و «زود‌گذر» به همت شما و همکاران ارجمندتان، به مجالی مغتنم در جهت تقریب وضعیت موجود تحقیقات و آموزش‌عالی کشور به وضعیت آرمانی، بدل گردد.

تحول زیر ساختیِ دین‌مدارانه، هدف‌گزینیِ متعالی، برنامه‌ریزی روزآمد و نیروگماری کارآمد، در این وزارتخانه‌ی خطیر، و نیز اهتمام ویژه به تولید علم و بسط نقد و آزاد‌‌اندیشی در قلمرو علوم انسانی، از عهده‌ی مدیران متعهدی همچون شما برمی‌آید؛ همکارانتان در پژوهشگاه فرهنگ اندیشه‌ی اسلامی نیز، آمادگی کامل برای هرگونه مساعدت و مساهمت در زمینه‌های مزبور را دارند.

از بارگاه بلند باری مسألت می‌کنم خادمان ملت را در حراست از میراث نبوی و بسط تعالیم علوی و تحقق منویات مقام ولوی ـ‌ دام ظله ـ موفق فرماید.