تبریک آیت‌الله رشاد به آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی

پیام تبریک آیت الله رشاد به ریاست مکرم مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

تبریک آیت‌الله رشاد به آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی

آیت‌الله رشاد: خدمات علمی، دینی و سیاسی درخشان حضرت مستطاب‌عالی طی دهه‌های اخیر، از نقاط درخشان نقش‌آفرینی کامیاب شخصیت‌های حوزوی و نهاد علم دینی در تدبیر شئون امت است.

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، در پیامی به آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودیبه عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفتند.

متن کامل این پیام ایشان بدین شرح است:

حضرت مستطاب آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی ـ دام ظله

ریاست مکرم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام‌الله علیکم

خدمات علمی، دینی و سیاسی درخشان حضرت مستطاب‌عالی طی دهه‌های اخیر، از نقاط درخشان نقش‌آفرینی کامیاب شخصیت‌های حوزوی و نهاد علم دینی در تدبیر شئون امت است. اینک نیز تشخیص صائب نیابت عامه‌ی حضرت بقیه‌الله (عج)، ساحت خدمت خطیر دیگری را فراروی آن فقیه فَطِن قرار داده است که بی‌شک آن را به سرانگشت تدبیر، به فرصتی فرخنده برای تقویت حصن حصین دین، یعنی ولایت فقیه، و تحکیم بنیان‌های انقلاب اسلامی و تقویت شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل خواهید فرمود.

این کمترین از سوی خود و اعضای محترم شورای حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، مدیران و مدرسان مدارس، این انتخاب صائب را به زعیم حکیم امت و رهبری فرهیخته‌‌ی انقلاب اسلامی ـ دام ظله‌ ـ و ملت بزرگوار ایران اسلامی تهنیت می‌گویم، و از بارگاه بلند باری برای جناب‌عالی و دیگر اعضای بصیر و بینش‌ور آن مجمع دوام سلامت و توفیق روز‌افزون مسئلت می‌نمایم.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران

علی‌اکبر رشاد

۲۹، ۵، ۱۳۹۶