آیین تکریم و معارفه مدیران گروه معرفت شناسی و علوم شناختی پژوهشگاه برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلسه تکریم از حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالحسن غفاری مدیر سابق گروه معرفت شناسی و علوم شناختی پژوهشکده حکمت ودین‌پژوهی پژوهشگاه و معرفی دکتر محمدمهدی حکمت‌مهر به عنوان مدیر جدید این گروه روز دوشنبه مورخ ۲ خرداد ماه با حضور معاون امور پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه، مدیران گروه های علمی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی و برخی اعضای هیأت علمی گروه معرفت شناسی برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عرب‌صالحی، رئیس پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی، دکتر مهدی عباس‌زاده معاون امور پژوهشی و آموزشی و همچنین عضو هیأت علمی گروه معرفت شناسی، حجج اسلام محمدباقر پورامینی مدیر گروه کلام، علی فضلی مدیر گروه عرفان،‌محمدعلی اسدی‌نسب مدیر گروه قرآن پژوهی، قاسم ترخان مدیر گروه تخصصی علوم انسانی قرآنی، دکتر ابراهیم دادجو عضو هیأت علمی گروه معرفت شناسی پژوهشگاه دنبال شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عرب‌صالحی، ریاست پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی از تلاش های حجت‌الاسلام ابوالحسن غفاری مدیر پیشین گروه معرفت شناسی تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داشت.

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به دکتر محمدمهدی حکمت مهر بیان داشت: دکتر حکمت مهر که تا به امروز کارشناس گروه معرفت شناسی و علوم شناختی بود از تسلط قابل تحسینی بر تمامی امور برخوردار است به عنوان مدیر جدید گروه معرفی شده و انشاالله از این به بعد در خدمت ایشان هستیم و برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق داریم.

بخش پایانی این مراسم به معارفه و تکریم گروه معرفت شناسی و علوم شناختی اختصاص یافته بود و با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله ابوالحسن غفاری قدردانی  بعمل آمد و دکتر محمدمهدی حکمت‌مهر به عنوان مدیر گروه معرفی گردید.