آیین تودیع و معارفه روسای پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، صبح امروز شنبه مورخ ۲۱ اسفندماه جاری آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه با حضور ریاست، معاونین، روسای پژوهشکده‌ها و مدیران ارشد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

در این آیین آیت‌الله علی‌‌اکبر رشاد از زحمات و کوشش‌های دکتر فرشاد مهدی‌پور به عنوان رییس سابق پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و  برای ایشان در مسؤلیت جدید به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم نیز آیت‌الله رشاد با ابلاغ حکمی به دکتر مسعود فیاضی عضو هیات علمی گروه منطق فهم دین پژوهشگاه، ایشان را به عنوان رییس جدید پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه معرفی کرد.

دکتر مسعود فیاضی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در تهران است. او تحصیلات خود را در شهر تهران آغاز کرده و در سال ۱۳۷۳ وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران شده است. وی ۷ سال معلم و مدیر امور پرورشی و فرهنگی در مدارس متوسطه دوم بوده است. فیاضی از سال دوم دانشگاه، دروس حوزوی را نیز آغاز کرده و ۹ سال دوره سطح و ۱۵ سال دوره خارج را طی نموده است. در سال ۱۳۹۶ از طریق کمیسیون نخبگان بدون مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از قبولی در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری با نمره عالی، با درجه استادیاری و در رشته فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه روش‌شناسی و منطق فهم دین شده است.