حضور پژوهشگاه در نخستین نمایشگاه تخصصی تمدن نوین اسلامی

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نخستین نمایشگاه تخصصی تمدن نوین اسلامی با رویکرد جمع‌آوری دستاوردهای این حوزه، همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه توسط دبیرخانه تمدن نوین اسلامی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
آیین افتتاحیه این نمایشگاه امروز شنبه مورخ ۲۷ آذرماه جاری مصادف با روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مهدی کرمی نماینده ولایت فقیه در دانشگاه تهران، دکتر محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و دیگر اساتید و معاونان حوزه و دانشگاه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه تخصصی بیش از پانزده موسسه، دانشگاه و پژوهشگاه‌هایی که در حوزه تمدن نوین اسلامی فعالیت کرده‌اند، با آثار مربوط به آن حضور یافته است که پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز با محوریت مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن با بیش از یکصد و بیست عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور چشم گیری دارد.
نخستین نمایشگاه تخصصی تمدن نوین اسلامی با رویکرد دستاوردهای حوزه تمدن، از روز ۲۷ آذر لغایت ۳۰ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به نشانی: خ ۱۶ آذر، بعد از خیابان ادوارد براون دایر است. حضور علاقمندان در این نمایشگاه با رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی بلامانع است.