نمایشگاه کوثر ولایت با حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نمایشگاه کوثر ولایت (نقش امام خامنه‌ای در تحول ارتقاء و مدیریت دفاع و امنیت و جبهه مقاومت اسلامی) آبان‌ماه جاری در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

این نمایشگاه به همت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، با حضور سازمان‌های عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح، مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، یکم تا پنجم آبان‌ماه جاری برگزار شد.

از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه کوثر ولایت سردار سرلشکر باقری، سردار احمدی مقدم، سردار صفوی، سردار مهری، جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح، رییس ستاد راهیان نور و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و لشکری بودند که از دستاوردهای علمی مربوط به این نمایشگاه بازدید کردند.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز با هفتاد عنوان کتاب مربوط با موضوع، به این نمایشگاه رفت و با استقبال چشم‌گیری از سوی فرماندهان و دبیرخانه کلان پروژه روبرو شد.

همچنین تمامی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه کوثر ولایت، یک نسخه از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کردند.

در پایان این نمایشگاه نیز از غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی توسط سردار یحیی صفوی تقدیر شد