نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری پژوهشگاه و جمعی از موسسات و نهادهای علمی و فرهنگی کشور اولین همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی»‌ را در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

محورهای نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی از قبیل: حکمت اسلامی و تعالی روانشناسی، حکمت اسلامی و تعالی جامعه شناسی، حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت، حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی، حکمت اسلامی و تعالی مدیریت، حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق، حکمت اسلامی و تعالی ادبیات و زبان شناسی، حکمت اسلامی و تعالی هنر، حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری، حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی، حکمت اسلامی و تعالی خانواده و حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی است.

مهلت ارسال چکیده مقالات برای این همایش تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری بوده و پیش همایش‌های مربوط به این همایش نیز از تاریخ ۱ لغایت ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. همچنین مهلت ارسال نسخه نهایی مقالات تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ است. لازم به یادآوری است که زمان اعلام نتایج داوری ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ بوده و زمان ثبت نام برای حضور در افتتاحیه، پنل‌های تخصصی و اختتامیه‌ی این همایش نیز تا تاریخ ۳۰ مهر‌ماه جاری خواهد بود. 

نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

جهت دسترسی به موضوعات محوری، کمیته‌ها، زمان بندی، پیش همایش ها و ارسال مقالات به وبگاه رسمی همایش به نشانی: hlkmah.iau.ir مراجعه فرمایید.

دبیرخانه همایش واقع در تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علوم انسانی و هنر بوده و کدپستی آن هم ۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵ می‌باشد.