کرسی ترویجی اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در آستانه سالگرد رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، کرسی علمی ترویجی با عنوان “اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای” به همت گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه در محل سالن جلسات تهران و دفتر قم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

در این کرسی علمی مهدی جمشیدی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ارائه‌دهنده و آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم و دکتر مصباح‌الهدی باقری ناقدان جلسه اول در تاریخ ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹ خواهند بود.

جلسه دوم این کرسی نیز با ارائه مهدی جمشیدی و ناقدی حجج‌الاسلام رضا غلامی و عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه مورخ ۱۱ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

دبیران علمی این کرسی در روز اول دکتر مصطفی غفاری و در روز دوم دکتر سعید اشیری خواهند بود.

لازم به یادآوری است آقای مهدی جمشیدی تحقیق مفصلی در حوزه اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای انجام داده که این دو کرسی با عنوان “اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای” کرسی ترویجی مربوط به این موضوع است.

کرسی علمی ترویجی با عنوان “اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای” در رزوهای شنبه مورخ ۱۰ و یکشنبه مورخ ۱۱ خردادماه ۱۳۹۹ در محل سالن جلسات تهران به نشانی: خیابان بهشتی، خیابان احمدقصیر، کوچه پژوهشگاه دوم، پلاک دو و دفتر قم به نشانی: قم، خیابان پانزده خرداد، کوچه شهید میثمی (ارتباط از طریق سیستم ویدئو کنفرانس) برگزار خواهد شد.