کنفرانس خبری همایش ملی المیزان و علوم انسانی اسلامی برگزار می‌گردد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کنفرانس خبری همایش ملی المیزان و علوم انسانی صبح روز شنبه ۱۹ آبان ماه جاری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.
در این نشست که با حضور حجج‌اسلام و المسلمین دکتر محمد عرب‌صالحی رییس پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه و دکتر محمدعلی اسدی‌نسب دبیر علمی این همایش و مهدی چابک رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه برگزار می‌شود ابعاد مختلف علمی و اجرایی همایش ملی المیزان و علوم انسانی تبیین و بررسی خواهد شد.
گفتنی است این همایش همزمان با سالروز رحلت مفسر کبیر آیت‌الله علامه طباطبایی توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهادهای علمی و فرهنگی کشور در شهرهای تهران،‌ قم، مشهد و بروجرد برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است بخش ویژه این همایش چهارشنبه شب ۲۳ آبان ماه با سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی و آیت الله علی اکبر رشاد در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)‌ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این نشست خبری صبح شنبه ۱۹ آبان ماه جاری از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و دست‌اندرکاران این همایش در محل سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر تهران برگزار می‌شود.