پیام تسلیت آیت‌الله رشاد به خانواده‌ی سوگوار حجت الاسلام دکتر محمدنقی نظرپور

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، درپی ارتحال حجت الاسلام دکتر محمدنقی نظرپور عضو شورای علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در پیامی به خانواده سوگوار ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

خانواده‌ی سوگوار همکار عزیز فقید حجت الاسلام دکتر محمدنقی نظرپور (رحمه الله علیه)

سلام الله علیکم

ضایعه­‌ی ارتحال دانشور فاضل، محقق متعهد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدنقی نظرپور (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

آن روحانی متخلق که عمر با برکت خویش را با دغدغه و دردمندی صرف تحصیل و تحقیق و تدریس در زمینه­‌ی اقتصاد اسلامی در حوزه و دانشگاه و نهادهای نظام مقدس اسلامی نمود، منشا خدمات ارزشمندی در این زمینه‌­ی علمی بسیار مهم بود.

مرحوم دکتر نظرپور که طی سنوات ممتد همکار مجدّ گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه­‌ی اسلامی بود، در زمره‌ی امید­های علمی حوزه ی خطیر مطالعات اقتصاد اسلامی به شمار می رفت، و سر انجام در مسیر تشرف به مرقد مولی الموالی امیرالمؤمنین(ع) و حضور در همایش علمی اقتصاد اسلامی در نجف اشرف، به دیدار پروردگارش شتافت.

اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله(ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه­‌ی انقلاب اسلامی (دام ظلّه)، و همکاران و آحاد خانواده‌­ی مکرم آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت، و برای شما و همه‌­ی وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می­کنم.

علی‌اکبر رشـاد

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی

۸، ۱۱، ۱۳۹۶