دیدار دست اندرکاران رونمایی از مجلدات جدید تفسیر الاثری الجامع با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رونمایی از مجلدات جدید “تفسیر الاثری الجامع” در آستانه هفدهمین سالروز ارتحال آیت‌الله محمدهادی معرفت با مشارکت موسسه التمهید للبحوث القرآنیه در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به همین منظور اعضای ستاد برگزاری این مراسم صبح روز دوشنبه مورخ ۱۸ دی ماه به منظور دعوت از حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی به دیدار ایشان نائل آمدند. در ابتدای این دیدار که با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین آقایان عبدالکریم بهجت‌پور (مدیر موسسه التمهید)، محمدهادی یوسفی غروی و محمد نائینی خطاط (غنی‌سازان اثر) و محمدباقر، محمدصادق و حامد معرفت (بیت آیت‌الله معرفت)؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور ضمن قدردانی از اجابت درخواست ملاقات از سوی حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، به تشریح فعالیت‌های موسسه التمهید و اولویت داشتن تکمیل این اثر به عنوان یادگار ناتمام مرحوم آیت‌الله معرفت از سوی موسسه پرداختند.

ایشان افزودند با توجه به آنکه مرحوم معرفت مشرف بر فعالیت‌های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بودند، پس از ارتحال ایشان، حضرت آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در تکمیل این مجلدات همراهی فرمودند و با مشارکت پژوهشگاه این مهم در حال انجام است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر مرحوم آیت‌الله معرفت، ایشان را از چهر‌‌ه‌های به نامی دانستند که برای مکتب و مذهب شیعی زحمات بسیاری کشیدند که نمونه بارز آن همین کتاب «التفسیر الاثری الجامع» است و شما عزیزانی که در احیا آثار این بزرگان اقدام می‌نمایید، مسلماً مأجور هستید.

در پایان جلسه، ضمن تقدیم ۱۱ جلد تازه منتشر شده این اثر، از محضر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی دعوت شد تا با حضور در این مراسم، موجبات غنای هرچه بیشتر مراسم را فراهم آورند.