مراسم بزرگداشت مرحوم فرج‌نژاد برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مراسم بزرگداشت استاد فرهیخته مرحوم محمد حسین فرج نژاد عضو سابق مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه با همکاری نهادهای و مجموعه های علمی فرهنگی امروز ۳ مردادماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سخنران این مراسم آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه خواهد بود و حاج عباس حیدرزاده نیز در این جلسه به مداحی خواهد پرداخت.

گفتنی است، این مراسم بزرگداشت به همت دفتر قم مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی با همکاری برخی نهادها و مجموعه ‌های علمی فرهنگی کشور، برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این مراسم را در فضای مجازی و از طریق آدرس های https://www.skyroom.online/ch/rcmajlis/rcmajlis و https://rubika.ir/basiratqom مشاهده کنند.

لازم به ذکر است، مرحوم فرج نژاد عضو سابق مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه، عضو کمیته فرهنگ دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، عضو هیأت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود.

آن مرحوم از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه بود و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» از خود به یادگار گذاشت.

وی خالق آثاری همچون «تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما»، «اسطوره های صهیونیستی سینما» و «دین در سینمای شرق و غرب» و نمونه بارز یک پژوهشگر فعال انقلابی و آتش به اختیار بود.