نشست خبری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست خبری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی به میزبانی خبرگزاری رسا و با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در قم برگزار می شود.

همزمان به دومین سالگرد صدور بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و در آستانه برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی، نشست خبری این همایش صبح شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور محدود نمایندگانی از اصحاب رسانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل خبرگزاری رسا در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام دکتر سیدسجاد ایزدهی رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه و سایر دست اندکاران این همایش ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

این همایش با سخنرانی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

لازم به ذکر است پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

حضور در این نشست خبری به صورت حضوری بدلیل محدودیت های بهداشتی فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۰۷۷۵۳۴۳ امکان پذیر خواهد بود، لکن علاقمندان می توانند به صورت مجازی بدون هیچ گونه محدودیتی این نشست را از طریق نرم افزار اسکایپ با این لینک دنبال کرده و سوالات خود را مطرح کنند.