بررسی تفاهم همکاری و تعاملات علمی پژوهشگاه با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست مشترک رییس و مدیران پژوهشگاه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز گذشته در سالن جلسات ریاست پژوهشگاه در شهر تهران برگزار شد.

در این نشست دکتر سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری های مشترک با پژوهشگاه با بیان دغدغه های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خواستار تبیین رویکردهای راهبردی برای رفع مسائل و دغدغه های فرهنگی طرفین شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بالای دو نهاد در امر فرهنگ و مسائل فرهنگی ادغان داشت: اگر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که هر دو از نهادهای شناخته شده و تاثیر گذار فرهنگی چه در سطح پایتخت و یا در سطح ملی هستند در کنار یکدیگر قرار بگیرند ضمن ایجاد هم افزایی، بسترهای مناسبی جهت رفع دغدغه های فرهنگی کشور ایجاد خواهند کرد.

اوحدی اعلام کرد: نحوه تعامل با رسانه های نوظهور، سبک زندگی و مسائل رفتاری جوانان و نوجوان از جمله مسائل اولویت دار است که می تواند آغاز زمینه همکاری برای دو طرف باشد.

همچنین آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز در این دیدار پژوهشگاه را دستگاه پیشرو در تبیین و  رفع دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مهمترین رسالت سازمان فرهنگ هنری شهرداری تهران نیز بررسی و رفع دغدغه های فرهنگی در سطح پایتخت هست این دو نهاد می توانند همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند.

در پایان این نشست زمینه انعقاد تفاهم همکاری در زمینه پژوهش‌های فرهنگی میان پژوهشگاه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بررسی شد.