نشست علمی بحران غزه (با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست علمی با موضوع «بحران غزه» (با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی) توسط پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه با همکاری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی و شبکه اینترنتی عبرات به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این نشست علمی با حضور و ارائه دکتر محمود حکمت‌نیا(مساله شناسی حقوقی بحران غزه)، دکتر علیرضا مقدم(فلسطین؛ از مذاکرات صلح تا مقاومت مسلحانه)، حجت السلام دکتر علیرضا آل‌بویه(اخلاق جنگ)، حجت السلام دکتر سیدکاظم سیدباقری(نبرد غزه و گفتمان انقلاب اسلامی) و جناب آقای حسینعلی بای(ارتکاب جنایات جنگی توسط رژیم صهیونیستی براساس معاهدات بین المللی) برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این نشست علمی حجت الاسلام دکتر محمدملک‌زاده خواهد بود.

نشست علمی با موضوع «بحران غزه» (با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی) روز دوسنبه ۱۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم،‌ بلوار ۱۵ خرداد،‌کوی شهید میثمی و همچنین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می توانند جهت حضور آنلاین در این نشست اینجا کلیک نمایند.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است