دیدار ریاست محترم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به همراه اعضای هیئت علمی دانشنامه قرآن شناسی با آیات عظام جوادی آملی و نوری همدانی

دیدار اعضای شورای علمی دانشنامه قرآن‌شناسی با مراجع عظام تقلید

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به همراه اعضای شورای علمی، معاونین و مدیران گروه‌ها و برخی از همکاران دانشنامه قرآن‌شناسی، صبح و عصر روز پنجشنبه نهم مهر ماه ۱۳۹۴ با حضرات آیات عظام جوادی آملی و نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار نمودند.

در این دیدار سرپرست دانشنامه‌های پژوهشگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت عید غدیر و عرض تسلیت فاجعه منا اظهار داشت: این پژوهشگاه تاکنون دانشنامه امام علی(ع) و دانشنامه فاطمی(س) را منتشر کرده است و تولید دو دانشنامه قرآن‌شناسی و نبوی(ص) را در دست اقدام دارد.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه دانشنامه قرآن‌شناسی به دو بخش کلان علوم قرآنی و معارف قرآنی تقسیم شده است عنوان کرد که دو جلد نخست از دانشنامه علوم قرآن در سال آینده به چاپ خواهد رسید.

آیت‌الله رشاد اضافه کرد برای این دانشنامه شورای علمی متشکل از ۱۰ استاد برجسته و ۲۲ گروه علمی دیده شده که در حال حاضر ۱۱ گروه فعال می‌باشند.

در این دیدار ضمن تقدیر مراجع عظام تقلید از اقدام به تولید این مجموعه‌ قرآنی، رهنمودهایی درباره کیفیت تولید محتوا و به کارگیری متخصصان مورد نیاز، بیان فرمودند.