آرشیو ماهانه: مرداد ۱۳۹۲

برگزاری چهل و ششمین جلسه شورای علمی گروه اخلاق دانشنامه قرآن‌شناسی

چهل و هشتمین جلسه شورای علمی گروه اخلاق دانشنامه قرآن‌شناسی مورخ 1392/05/16 با حضور حجج اسلام و آقایان شریفی،زراعتیان، نجیبی، گرامی ، متقی نژاد برگزار شد و در این جلسه، مقاله «حرص/آقای پازوکی» ، به تصویب رسید.

برگزاری سیصدو شصتمین جلسه شورای علمی گروه قرآن‌شناخت دانشنامه قرآن شناسی

جلسه سیصدو شصتمین شورای علمی گروه قرآن‌شناخت دانشنامه قرآن شناسی مورخ 92/05/13 با حضور آقایان سلیمانی بهبهانی، داودی، مقیمی، مهدی‌زاده و بهجت پور برگزار شد. در این جلسه مقاله«تدبر در قرآن / آقای عبدالکریم بحت پور» با اصلاحاتی به تصویب رسیدند.

برگزاری چهارمین جلسه شورای علمی گروه فقه عبادی دانشنامه قرآن شناسی

سومین جلسه گروه فقه عبادی دانشنامه قرآن‌شناسي مورخ 1392/05/15 باحضور حضرات حجج اسلام و آقایان:مقیمی، خالدغفوری، احمدی، زراعتیان،‌مهدی زاده دام‌عزّهم تشكيل شد، در این جلسله مقاله تهجد" ، آقای سعید داودی به تصویب رسید."

دانشنامه فاطمی(س) مورد اطمینان و اعتماد همه مذاهب اسلامی خواهد بود.

دانشنامه فرهنگ فاطمی(س) مجموعه ای است علمی متشکل از دو بخش: بخش اول محور تمام مقالات وجود مقدس و مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) است و در بخش دوم نیز به جهت فرهنگ سازی و بسط معارف فاطمی(س) در حوزه زن وخانواده.

تهیه نرم‌افزار‌ موبایلی دانشنامه‌های فاطمی و امام علی(ع)+لینک دانلود

رئیس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری دینی از تهیه نرم‌افزار دانشنامه فاطمی(س) و امام علی(ع) برای تلفن همراه خبر داد و گفت: این نرم‌افزارها در دو نسخه جاوا و اندروید تهیه شده و از طریق وبگاه پژوهشکده به صورت رایگان قابل دریافت است. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920512000931

یادداشت هفته

نشست‌های علمی