کتاب صراط اندیشه و عمل به چاپ دوم خود رسید

به گزارش اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، چاپ دوم کتاب “صراط اندیشه وعمل” اثر آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست که به کوشش گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‏‌های جوان پژوهشگاه سامان یافته است، منتشر شد.

صراط اندیشه و عمل درصدد است منظومه‏ای از سبک زندگی طلبگی ارایه کند. نویسندهدر این اثر معتقد است شناخت مسیر و مقصد طلبگی امری ضروری است و اگر طلاب و دانش‏پژوهان دینی از آغاز طلبگی، شناخت کافی از راه و مقصد خویش داشته باشند، با نشاط در تحصیل گام بر‌می‌دارند و با امید به آینده رسالت خود را در مقاطع مختلف ایفا می‏کنند. با توجه به اهمیت جایگاه طلبگی و خطرهایی که طلبه ‏را تهدید می‏کند، بیش ‏از هر چیز وجود مرجعی ‏راهنما یا شناسنامه‏ای برای شناساندن گذشته، مسیر و آینده حوزه‏علمیه اهمیت پیدا می‏کند تا بر اساس نیازها و ضرورت‏های طلبه هدایتی جامع در تهذیب، تحصیل، تدریس، تحقیق و تبلیغ ارایه کند.

چاپ دوم کتاب “صراط اندیشه وعمل” از هشت فصل به شرح زیر تشکیل شده است:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: دوره‌های تحصیلی

فصل سوم: روش‌شناسی تحصیل

فصل چهارم: تدریس

فصل پنجم: تبلیغ

فصل ششم: تحقیق

فصل هفتم: رفتار طلبگی

فصل هشتم: پیوست‌نامه

چاپ دوم کتاب “صراط اندیشه وعمل” اثر آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، با قیمت ۲۵،۰۰۰ تومان توسط انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می‌توانند به‌ وبگاه کانون اندیشه جوانیا سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامیپژوهشگاه مراجعه نمایند.