آیین رونمایی از آثار منتشر شده پژوهشگاه مشترک با دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آئین رونمایی و معرفی آثار چاپ شده پژوهشگاه با حمایت “دبیرخانه حمایت از پژوهش های مورد نیاز نظام اسلامی” همزمان با هفته پژوهش روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه جاری برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه و هیات همراه، حجت الاسلام دکتر محمد عرب صالحی رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی، حجت الاسلام دکتر مسعود اسماعیلی رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی و دکتر مهدی عباس زاده معاون امور پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه و برخی از نویسندگان آثار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی در این آئین اظهار کرد: در سیاست گذاری دبیرخانه حمایت تلاش شده نقش ستادی خود را حفظ کنیم.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه آثار ثبت شده در این دبیرخانه متناسب با یکی از اولویت‌ها است، عنوان کرد: طی دو سال گذشته در دبیرخانه حمایت چهار هزار و ۲۰۰ طرح پژوهشی داشته‌ایم.

در ادامه دکتر مهدی عباس‌زاده ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، گزارشی از آثار منتشر شده و فعالیتها و دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را ارائه نمودند.

همچنین حجت الاسلام دکتر محمد عرب صالحی در سخنانی کوتاه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی در معاونت پژوهش های حوزه علمیه، و از لزوم ارتباط بیشتر با نخبگان حوزه های علمیه و استفاده از ظرفیت های علمی آنها سخن گفت.

در پایان این مراسم از ۳۱ اثر مشترک با دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، رونمایی شد.