مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی تمدید شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به دلیل استقبال علاقه‌مندان، فراخوان مقاله همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی تمدید شد.

این همایش به همت گروه معرفت‌شناسی و علوم شناختی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه و همکاری برخی نهادها و موسسات علمی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

محمدحسن استاد میرزا دبیر اجرایی این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: محورهای اصلی این همایش بین‌المللی شامل: هوش مصنوعی و قرآن، فلسفه ذهن و قرآن، انسان‌شناسی شناختی و قرآن، روان‌شناسی شناختی و قرآن، عصب‌شناسی شناختی و قرآن، زبان‌شناسی شناختی و قرآن، علوم رایانه‌ای و قرآن و زبان‌شناسی رایانشی و قرآن است.
گفتنی است مقالات این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی پذیرفته می‌شود.
استاد میرزا گفت: لازم به یادآوری است که مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بوده و مهلت ارسال اصل مقالات نیز پایان تیرماه سال جاری است. به حول و قوه الهی این همایش آبان سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم شناختی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی دبیرخانه همایش واقع در: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن: ۰۹۱۰۹۶۶۹۰۸۶ تماس حاصل نمایند.
برای مشاهده وبگاه رسمی دبیرخانه همایش بین‌المللی قرآن و علوم شناختی اینجا کلیک کنید.