نشست خبری همایش ملی شیخ شهید برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست خبری همایش ملی شیخ شهید با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در تهران و قم برگزار می شود.

در آستانه برگزاری همایش ملی شیخ شهید بزرگداشت آیت الله شیخ فضل الله نوری، نشست خبری این همایش صبح یکشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با حضور نمایندگانی از اصحاب رسانه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی(تهران و قم) برگزار می شود.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین محمد هادی رحیمی صادق رئیس حوزه های های علمیه تهران و حجت‌الاسلام محمدصادق ابوالحسنی دبیر علمی این همایش پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

این همایش با پیام تصویری مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سبحانی و با سخنرانی حضرات آیات آقایان محمدجواد فاضل لنکرانی، سید هاشم حسینی بوشهری، علی اکبر رشاد و حجت الاسلام و المسلمین مهدی انصاری برگزار می شود از مقام شامخ این فقیه سربدار تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است همایش ملی شیخ شهید روز سه شنبه ۱۰ مرداد از  ساعت ۹ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در شهر تهران، روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه سال جاری نیز در شهر مقدس قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و ۱۲ مرداد نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور استان مازندران برگزار می گردد.

گفتنی است همایش ملی شیخ شهید عصر چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور علما، اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران در تالار استاد موسویان(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس قم به آدرس میدان جهاد، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود.