حضور مهدی جمشیدی در برنامه تلویزیونی صدای ملت

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ویژه برنامه تلویزیونی «صدای ملت» در ۱۶ قسمت با حضور مهدی جمشیدی عضو هیات علمی گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه و دیگر اساتید حوزه و دانشگاه، برای پخش از شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود.
سانسور، آزادی بیان، دموکراسی و مردم‌سالاری، رابطه حکومت و رسانه، دین و رسانه، رسانه انقلابی، از مشروطه تا آینده انقلاب اسلامی و … از جمله مفاهیمی است که «صدای ملت» به آنها می پردازد.
به گفته فائقه سادات میرصمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه در خصوص صدای ملت: ما مردمان قرن حاضر، تغییر و تحول بسیار دیدیم. باور ما این است که آخرین انقلاب جهان به دست فرزندان ایران‌زمین و به رهبری مردی بی‌بدیل رقم خورد.
انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های بزرگی دارد و مردان و زنان بی‌نظیری که با حضورشان در این نهضت، به آن اعتبار بخشیدند و حالا عِند ربّهِم یُرزَقون‌اند. “صدای ملت” ادای دینی است به آرمان‌های انقلاب۵۷ و شخص روح‌الله الموسوی.

میرصمدی گفت: در این برنامه با کارشناسان و فعالان این حوزه، با هر فکر و عقیده‌ای مصاحبه شده و به سوال‌های بسیار مخاطبان درباره‌ی جمهوری اسلامی، آزادی، دموکراسی و مردم سالاری، حکومت و رسانه و… پاسخ داده می شود.
“صدای ملت” کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است و از امشب ۱۷ اردیبهشت، هرشب ساعت ۲۲ پخش می شود.