مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان انتشارت پژوهشگاه برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و فعلی سازمان انتشارات پژوهشگاه، آقایان سیدغلامرضا حسینی و محمد جنتی، با حضور ریاست مکرم پژوهشگاه آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، روسای پژوهشکده‌ها، معاونین و مدیران ارشد صبح امروز شنبه مورخ ۱۳ آذرماه جاری در سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار شد.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد طی سخنانی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات پانزده ‌ساله سیدغلامرضا حسینی مدیرعامل سابق سازمان انتشارات پژوهشگاه اظهار داشت: ایشان جوانی مومن و انقلابی بودند که با ۳۰ سال سن در سمت مدیرعاملی سازمان انتشارات منصوب شدند و از آن روز تا به حال بنده یاد ندارم کسی با دلخوری از ایشان نام برده باشد.

وی افزود: کسی مانند آقای حسینی که در میدان با نیت درست کار انجام می‌دهد هرگز خسته نمی‌شود، اما برای خودشان هم بهتر است که در جاهای دیگر کسب تجربه کنند و ما چند سال دیگر دوباره ایشان را با تجربه بیشتر در کنار خود ببینیم. ارتباط ایشان با پژوهشگاه قطع نخواهد شد و همین که ایشان قرار است کاری از جبهه انقلاب را جهت دهند خوب است و از همان جا هم می‌توانند در توسعه سازمان انتشارات پژوهشگاه نیز تاثیر گذار باشند.

در ادامه این مراسم آیت‌الله علی‌اکبر رشاد طی حکمی جناب آقای محمد جنتی را به مدیرعاملی سازمان انتشارات پژوهشگاه منصوب نمود.

آقای محمد جنتی در حوزه نشر معارف و مجموعه پاتوق کتاب دارای سوابق ارزنده فنی و تخصصی بسیاری هستند.