ارسال ۶۶ مقاله به همایش ملی علامه مصباح یزدی

دبیر علمی «همایش ملی علامه مصباح یزدی» از ارسال ۶۶ مقاله به این همایش خبرداد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، سوم آذز ماه در «همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی»‌ که در پژوهشگاه دفتر قم برگزار شد، گفت: از سال گذشته مقرر شد که این همایش در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شود.

وی افزود: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و مراکز دیگر از جمله موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیز در برگزاری این همایش یاری کردند. پس از اعلام شورای عمومی ۶۶ مقاله دریافت شد و دو کتاب تخصصی به همراه ۱۹ مصاحبه علمی ملی و بین المللی به همراه ۲۴ کرسی علمی ترویجی و سه پیش همایش نیز در این خصوص برگزار شده است.

استاد حوزه بیان کرد: در این همایش نیز جمعی از اساتید بزرگ حوزه حضور دارند. همچنین یک میزگرد تخصصی نیز در این همایش برگزار می شود.

دبیر همایش ملی علامه مصباح یزدی، گفت: آیت الله مصباح یزدی که جزو موسسین گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه بود، حق بزرگی به گردن این مرکز دارد. شورای گروه علمی فلسفه و فعالان گروه فلسفه و دبیر اجرایی همایش تلاش بسیاری برای برگزاری این همایش انجام دادند.

وی گفت: خوشبختانه مقالات و مصاحبه های بسیار خوبی برای این همایش تهیه شده است و قطعا با انتشار آثار، اهل قلم از آثار گرانسنگ آن بهره مند می شوند.