نخستین نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران روز سه شنبه ۳۰ دی ۹۹ با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از فعالان عرصه فرهنگ و با هدف جبران بخشی از خسارت‌ها و ضرر و زیان‌های ناشی از عدم برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همچنین در راستای تامین سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی کلید خورد.

این نمایشگاه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب است که پیش از این به صورت فیزیکی و در اردیبهشت‌ماه هر سال برگزار می‌شد و این بار به دلیل همه گیری ویروس کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی و در بستر فروشگاه اینترنتی شبانه روزی برگزار می‌شود.

اکنون نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه، از امروز چهارشنبه مورخ ۱ بهمن ۹۹ کار خود را آغاز نموده و تا روز دوشنبه مورخ ۶ بهمن ۹۹ ادامه خواهد داشت.
تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه مجازی کتاب بهمن ارائه شده‌اند با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف دارند. کتاب‌های داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه شده همچنین ارسال کتاب برای بازدیدکنندگان در اقصی نقاط کشور رایگان است و تمام فرآیند خرید در یک سایت انجام می‌شود. بازدید از نمایشگاه هم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است که یکی از مزیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند و به خریداری کتاب‌های مورد علاقه بپردازند.
لازم به ذکر است سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز با بیش از سه هزار ۵۰۰ عنوان کتاب و با شعار (( موقع اندیشه ورزی است )) در این نمایشگاه به نشانی:  https://b2n.ir/poiictt حضور دارد.
علاقمندان جهت دسترسی به غرفه مجازی پژوهشگاه اینجا کلیک نمایند.