نشست سبک‌شناسی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست “سبک‌شناسی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی” با تکیه بر کتاب سبک‌شناسی هنر انقلاب اسلامی، توسط گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه، روز چهارشنبه مورخ ۷ آذرماه جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار خواهد شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی با تغییرات بنیادینی که در فضای فکری و فرهنگی جامعه ایجاد کرده، عرصه‌های مختلف  اجتماعی و فرهنگی از جمله ساحت ادبیات و هنر را از خود متأثر ساخته است. از این روی به نظر می‌رسد ادبیات و هنر این دوره دارای سبکی منحصر به فرد و برآمده از تحولات فکری و روحی مردمان این عصر باشد. در این راستا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه به این موضوع خواهد پرداخت.

در این نشست علمی جناب آقای محمدرضا وحیدزاده مولف کتاب سبک‌شناسی هنر انقلاب اسلامی به ارائه مطلب می‌پردازد.

همچنین آقایان دکتر محمدرضا سنگری مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه و حجت الاسلام مهدی جهان ناقدی این نشست علمی را بر عهده خواهند داشت.

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده جناب آقای حامد رشاد است.

نشست “سبک‌شناسی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی” با تکیه بر کتاب سبک‌شناسی هنر انقلاب اسلامی، توسط گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه، روز چهارشنبه مورخ ۷ آذرماه جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در محل سالن کنفرانس خبرگزاری تسنیم به نشانی: تهران، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست علمی بلامانع است.